יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

מאיר סגל ממשרד עו"ד נועם קוריס כותב על האיזון בין חופש הביטוי לשם טוב...

בס"ד

האיזון בין חופש הביטוי לשם טוב

מאת מאיר סגל ממשרד עו"ד נועם קוריס

האיזון בין חופש הביטוי לזכות לשם טוב

האיזון בין הזכות לחופש ביטוי לבין הזכות לשם טוב מורכב משני נדבכים עיקריים: נקודת האיזון החקיקתית הקבועה בחוק איסור לשון הרע עצמו, ואיזון שיפוטי המבוצע על ידי בית המשפט באמצעות פרשנות החוק ויישומו הלכה למעשה.




טיפים למתגרשים
נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/41793">אלינור  ברגר</a>
החלטתם להתגרש! הנה כמה עצות ראשוניות עד להגעה אל עורך הדין.

מה עושים עכשיו?

כאשר נפלה ההחלטה להתגרש על ידי שני בני הזוג או באם אתה מחליט שאתה רוצה להתגרש, עליך לפנות לעורך דין שמתעסק בתחום דיני המשפחה על מנת שידריך אותך לאן עליך לפנות על מנת להגיש את תביעתך, לבית הדין הרבני או לבית משפט לענייני משפחה.

בחירה שכזו עשויה להיות בעלת השלכות הרות גורל להמשך הדרך-באם הולכים לבית דין רבני סוללים דרך אחת ובאם הולכים לבית משפט אזרחי סוללים דרך אחרת. לכל ערכאה שכזו יש כללים והדבר משליך על המשך ההליך.

תמיד מומלץ להגיע להבנות עם בן/ בת הזוג בייחוד כאשר ילדים מעורבים. אם על ידי הסכמות באופן פרטני ואם על ידי גישור משפחתי אשר מטרתו היא להגיע עם הצדדים ובעזרתם להסכם גירושים הוליסטי, מלא ופרטני אשר יובא לאישור בית המשפט.

אספו מסמכים וראיות הקשורים לגירושים כמו תלושי שכר, מידע על נכסים, מידע על חשבונות וכדומה- כל אלו יכולים להועיל לכם בעתיד כאשר צד מסויים יתנער מנכסיו, יעלים הכנסות וכדומה

תהיו עם יד על הדופק בכל הקשור בחשבונות הבנק המשותפים שלכם ובחשבונות האשראי המשותפים-היו זהירים, שימו לב לתזרים המזומנים בחשבון העובר ושב, שימו לב לחסכונות, לחשבונות האשראי ולחיובים בהם.

אל תפנו לערכאות משפטיות ללא עורך דין-טעויות שעושים לבד הן טעויות חורצות גורלות והן לא טעויות שייעשו כאשר יש עו"ד שמשגיח ומטפל במקצועיות וברגישות מירבית. אי לכך ובהתאם לזאת, פנו לבעל המקצוע למן ההתחלה.

נהגו באיפוק ובשליטה ובכל מקרה אל תנקטו באלימות כל שהיא.

היזהרו מעצות אחיטופל ומעצות של מכרים-עצות, גם אם מאנשים קרובים וטובים יכולים להפיל אתכם. לא תמיד הכוונה היא רעה אך, ההשלכות יכולות להיות בכי רע.

שמרו על חשאיות ואל תפרסמו בפני מכרים וחברים על כוונותיכם-גם שיחות שנראות לכם חבריות והמידע העובר בהם אינו בעל חשיבות כפי שאתם סוברים, היזהרו ושימרו על לשונכם.

הרחיקו את ילדכם מסיפור הגירושים ועשו עימם חסד ואל תעשו להם נזק עתידי- נסיונות לערב ילדים ולגרום להם לבחור צד, תזיק להם בהווה ובעתיד, עשו טובה לעצמכם ולהם, השאירו אותם מחוץ לסיפור.

שימרו על קשר חיובי עם הסביבה-יש יום שלאחר הגירושים, אתם או אתן לא רוצים למצוא עצמכם לבד ללא סביבה תומכת ומבינה, אל תרחיקו אנשים על לא עוול בכפם, להיפך, התקרבו ותפגשו עם חברים, הם יהיו שם כאשר בן הזוג לא יהיה.


מאחלת לכם גירושים קלים, כאשר האופק אכן ייראה מבעד לערפל.

אין הכתוב מהווה ייעוץ משפטי, כל מקרה ומקרה יידון לגופו בייעוץ אצל עורך הדין באופן פרטני ואישי.

 

אלינור ברגר עורכת דין בתחום דיני המשפחה, מגשרת משפחתית ועורכת דים בתחום המשפט הפלילי. בעלת משרד עורכי דין וגישור ברחוב בן יהודה 32 בתל אביב. טל" 03-5258883 פקס: 03-5258883. נייד: 052-7210036.אתר הבית http://www.elinorbergerlaw.co.il/    

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=152755'> articles.co.il</a>

·          


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה